Tesco ako tretia najväčšia obchodná sieť na svete

Tesco ako tretia najväčšia obchodná sieť na svete

Tretím najväčším obchodom na svete je TESCO PLC, pochádzajúce z Veľkej Británie s tržbami 92 mld. USD. Konkrétne sa jedná o obchodnú sieť predajní. Mimo ponuky potravín je v jeho ponuka aj nepotravinový tovar, finančné služby a pohonné hmoty. Dnes je už spoločnosť dobre známa aj na Slovensku. Spoločnosť bola…

Prejsť na celý článok Tesco ako tretia najväčšia obchodná sieť na svete
5 potrebných rozhodnutí pre analýzu trhu v podnikaní

5 potrebných rozhodnutí pre analýzu trhu v podnikaní

Analýza trhu skúma atraktivitu a dynamiku na vybranom trhu v rámci vybraného odvetvia. Musíte poznať ako funguje potenciálny cieľový trh a čo zákazníci požadujú. Na základe toho viete určiť, akým smerom sa uberať a ako udržať konkurenčnú výhodu. Analýza musí obsahovať prehľad o odvetví, pohľad na cieľový trh, analýzu konkurencie,…

Prejsť na celý článok 5 potrebných rozhodnutí pre analýzu trhu v podnikaní
Marketing cez sociálne siete: Ako vylepšiť váš YouTube kanál

Marketing cez sociálne siete: Ako vylepšiť váš YouTube kanál

Ak už máte svoj YouTube kanál potrebujete si ho aj vylepšiť, ideálne hneď od začiatku. Nie je YouTube kanál ako kanál, vytvorte si ho správne a vylepšite čo je najlepšie. Začnite hneď od začiaktu správne. Aj tu platí, treba postupovať krok po kroku. Všetko je lepšie rovno vidieť a počuť,…

Prejsť na celý článok Marketing cez sociálne siete: Ako vylepšiť váš YouTube kanál
Dobrý nápad na podnikanie neznamená úspech

Dobrý nápad na podnikanie neznamená úspech

Na podnikanie iba dobrý nápad nestačí. Rovnako dôležitý je aj kapitál na realizáciu nápadov. Peniaze pre firmu pochádzajú z dvoch zdrojov , a to od vlastníkov, v podobe základného imania, alebo od veriteľov – od bánk, nefinančných spoločností. Kde však získať ďalšie peniaze a na čo ďalšie netreba zabúdať? Financie sú ako…

Prejsť na celý článok Dobrý nápad na podnikanie neznamená úspech
Povinnosti podnikateľa: Kedy je potrebná účtovná závierka?

Povinnosti podnikateľa: Kedy je potrebná účtovná závierka?

Účtovná závierka je štruktúrovaná prezentácia finančnej pozície a finančnej výkonnosti jednotky. Cieľom riadnej účtovnej závierky je poskytovať informácie o finančnej pozícii, finančnej výkonnosti a peňažných tokoch jednotky pre potreby širokého okruhu používateľov pri prijímaní ekonomických rozhodnutí. Účtovná závierka informuje tiež o výsledkoch spravovania zverených zdrojov manažmentom. Podnikateľ musí podať pravidelne…

Prejsť na celý článok Povinnosti podnikateľa: Kedy je potrebná účtovná závierka?