Plánujete vo vašej firme cash flow? Pozor na tieto chyby!

Plánujete vo vašej firme cash flow? Pozor na tieto chyby!

Príjmy a výdaje na najbližší mesiac plánuje asi každý, kto vlastní alebo je súčasťou nejakej spoločnosti – nie je to v podstate žiadna veda. Seriózne plánovania tzv. cash flow na dlhšie obdobie, ako mesiac, môže nastať problém, prípadne viacero problémov. O aké problémy konkrétne ide a ako sa im teda…

Prejsť na celý článok Plánujete vo vašej firme cash flow? Pozor na tieto chyby!
Sociálne podnikanie – oplatí sa? Alebo ako prispieť k lepšej spoločnosti a zarobiť

Sociálne podnikanie – oplatí sa? Alebo ako prispieť k lepšej spoločnosti a zarobiť

Sociálne podnikanie nie je v našej spoločnosti úplne nový pojem, ale veľa sa o ňom nehovorí. Aj na internete či v odborných časopisoch nájdete skôr rady ohľadom podnikania klasického, než ako podnikať sociálne. My sme sa pokúsili zhrnúť čo najviac pozitív aj negatív tohto typu podnikania a zároveň vám priniesť…

Prejsť na celý článok Sociálne podnikanie – oplatí sa? Alebo ako prispieť k lepšej spoločnosti a zarobiť

Tipy na kvalitný e-shop – takto si získate nových zákazníkov!

Rozhodli ste sa, že idete začať podnikať online? Alebo máte svoje podnikanie už rozbehnuté, no zastavili ste sa na jednom mieste? Je na čase, aby ste na svojom webe zapracovali a zaujali tak nových zákazníkov. Rovnako to pomôže na lepšie umiestnenie pri vyhľadávaní v prehliadači. V dnešnom článku nájdete tipy…

Prejsť na celý článok Tipy na kvalitný e-shop – takto si získate nových zákazníkov!
5 potrebných rozhodnutí pre analýzu trhu v podnikaní

5 potrebných rozhodnutí pre analýzu trhu v podnikaní

Analýza trhu skúma atraktivitu a dynamiku na vybranom trhu v rámci vybraného odvetvia. Musíte poznať ako funguje potenciálny cieľový trh a čo zákazníci požadujú. Na základe toho viete určiť, akým smerom sa uberať a ako udržať konkurenčnú výhodu. Analýza musí obsahovať prehľad o odvetví, pohľad na cieľový trh, analýzu konkurencie,…

Prejsť na celý článok 5 potrebných rozhodnutí pre analýzu trhu v podnikaní
Dobrý nápad na podnikanie neznamená úspech

Dobrý nápad na podnikanie neznamená úspech

Na podnikanie iba dobrý nápad nestačí. Rovnako dôležitý je aj kapitál na realizáciu nápadov. Peniaze pre firmu pochádzajú z dvoch zdrojov , a to od vlastníkov, v podobe základného imania, alebo od veriteľov – od bánk, nefinančných spoločností. Kde však získať ďalšie peniaze a na čo ďalšie netreba zabúdať? Financie sú ako…

Prejsť na celý článok Dobrý nápad na podnikanie neznamená úspech